השר בן גביר לבג"צ: "היועמ"שית מהלכת עליי אימים"

איתי גדסי No Comments on השר בן גביר לבג"צ: "היועמ"שית מהלכת עליי אימים"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר משיב לבג"צ ומאשים את היועמ"שית בהרב מיארה כי היא "מחזיקה בגרוני" ו"מנסה להלך עליי אימים". זאת בתגובה לבקשת היועמ"שית לדחות את המענה שלה בעתירה נגד מינויו של בן גביר לשר לביטחון לאומי בנימוק של "עומס כבד"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מאשים היום את היועצת המשפטית לממשלה ש"היא מהלכת עליו אימים", זאת בתגובה לבקשת היועמ"שית לדחות את המענה שלה בעתירה נגד מינויו של בן גביר לשר לביטחון לאומי בנימוק של "עומס כבד".

השר בן גביר כתב במענה לבקשת הדחיה, כי הוא מתנגד לדחייה, זאת משום שהמענה היה צריך להגיע כבר לפני תקופה ארוכה ומאשים את היועמ"שית בכך "שנדמה שהטיעונים הקלושים של "מאמצים ממשיים", "דיונים נוספים", "חידוד סוגיות", "היוועצות נוספת" ו"עומס כבד"- אינם אלא דרך "להחזיק בגרונו" ולהלך אימים לאורך כהונתו כשר".

בנוסף כותב השר בן גביר כי "העתירה התייתרה" בעקבות כך ש"כנסת ישראל העבירה בקריאה שלישית את חוק-יסוד: השפיטה אשר קובע כי בית משפט לא ידון ולא יוציא צו בעניין סבירות החלטה של ראש ממשלה".

בעקבות כך, מתנגד השר בן גביר לדחיית מענה היועמ"שית לבג"צ וכותב כי "הח"מ ישמח לנהל דיון עקרוני ומהותי על תפירת תיקים של הפרקליטות וניסיון להדיח שר מכהן בתירוץ מביך – אין ערך בעתירה תלויה ועומדת מאחר שהיא לא באמת מהלכת אימים על הח"מ ומאחר שהגיע הזמן ליתן פסק דין במיוחד תשעה חודשים אחרי כהונת הח"מ כשר לביטחון לאומי".



0 תגובות